کلکسیون 70 هزارتایی از کلاه کاسکت dot در برج میلاد

اگر در گوگل به دنبال کلاه کاسکت dot موتورسیکلت یا کلاه اسکوتر ارزان قیمت باشید با کلاه کاسکت dot، پوسته داخلی باید سخت تر باشد تا ضربه را با سرعت بالاتر جذب کند در نهایت، این منجر به کاهش ارزش جذب کلی کلاه می شود هرچه کلاه ایمنی گران‌تر باشد، پوسته‌ها از مواد فنی‌تر ساخته شده‌اند و بهتر می‌توانند ضربه را جذب کنند.

در مورد پوسته های کلاه ایمنی و ساخت کلاه ایمنی موتورسیکلت می توانید در وبلاگ بیشتر بخوانید: کلاه ایمنی موتورسیکلت از چه چیزی ساخته شده است نوع کلاه ایمنی شما بستگی به کاربرد و سبک اسکوتر یا موتور سیکلت دارد.

به عنوان مثال، یک موتورسوار با یک هارلی دیویدسون بیشتر با کلاه کاسکت dot، یک موتور سوار سوپراسپرت با کلاه کاسکت dot تمام صورت و یک موتورسوار با کلاه ایمنی بالا دیده می شود اینجا همه چیز به سبک و راحتی بستگی دارد.

کلاه

به عنوان مثال، شما همیشه سواران وسپا را در شهر با کلاه جت خواهید دید، اما اگر باید مسافت های طولانی تری را طی کرد.

می توانند از کلاه ایمنی تمام صورت نیز استفاده کنند اگر مسافت های کوتاه زیادی را در شهر رانندگی می کنید، اغلب در هوای خوب، می توانید به راحتی کلاه ایمنی جت انتخاب کنید اما اگر اغلب در آب و هوای بد در مسافت های طولانی تر سوار می شوید، در این صورت استفاده از کلاه ایمنی تمام صورت یا کلاه ایمنی توصیه می شود.

کلاه ایمنی ممکن است برای استفاده در اسکوتر مناسب باشد، اما هنگام استفاده در موتورسیکلت به سرعت از نظر ایمنی کوتاه می آید.

علاوه بر تاییدیه البته درجات مختلفی از ایمنی کلاه وجود دارد آیا می خواهید بدانید که کلاه ایمنی موتورسیکلت چقدر ایمن است؟

مشاهده نتایج تست موسسه مستقل تست کلاه ایمنی شارپ، در این وب سایت نتایج آزمایش تقریباً همه کلاه ها را خواهید یافت، بنابراین می توانید ببینید که کلاه ایمنی چگونه نمره می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.