امروز دفتر نقاشی بزرگ دخترانه با بالاترین قیمت به فروش می رسد

گل، ماشین، رنگین کمان و گلابی میمون جادویی پرنده برای بسیاری از کودکان در دفتر نقاشی بزرگ دخترانه به اندازه خوردن و خوابیدن طبیعی است این یک بازی خلاقانه است که برای بسیاری از والدین دفتر نقاشی بزرگ دخترانه هدایای روزانه ایجاد می کند نقاشی ها همچنین می توانند چیزی در مورد فرزندتان به شما بگویند زیرا وقتی همیشه کلماتی برای آنچه در داخل می‌گذرد ندارید، یک ورق کاغذ خالی می‌تواند کانال مهمی برای احساسات باشد.

برای بیش از 100 سال، نقاشی ها و تجزیه و تحلیل تصویر کودکان توسط محققان، معلمان و روانشناسان برای درک چگونگی تجربه کودکان از خود و دنیای اطرافشان استفاده شده است چه چیزی مرکزی است، چه چیزی کنار گذاشته می‌شود، چه کارهای بزرگ انجام می‌شود و چه کارهای کوچک انجام می‌شود، چه کارهایی با جزئیات انجام می‌شود و چه کارهایی به صورت کلی انجام می‌شود؟ همچنین به نحوه کار کودکتان با نقاشی فکر کنید.

دفتر

به گزارش مجله ای در فرانسه، هنگام تجزیه و تحلیل نقاشی های خانوادگی کودکان از سرنخ های زیر استفاده می شود.

اندازه و مکان: نقشه های بزرگ می تواند به معنای ایمنی باشد چهره های کوچک که در گوشه ای گیر کرده اند می تواند به معنای ترس و عدم اطمینان باشد، منحنی ها و خطوط مستقیم: نقاشی های دارای زاویه و منحنی می توانند انرژی و بلوغ را نشان دهند از سوی دیگر، نقاشی‌هایی با اشکال کم و یا شکل‌های کلیشه‌ای یا خام می‌توانند نشان‌دهنده ناپختگی و بازداری باشند.
نظم و فاصله: کودکان معمولاً شخصی را که بیشتر احساس می کنند به او نزدیکتر می کنند، از نظر عاطفی ترسیم می کنند یکی دیگر از جزئیات مهم فاصله ای است که کودک بین افراد می گذارد.
با این حال، تجزیه و تحلیل تصویر دوباره یک علم دقیق است اغلب در زمینه های درمانی همراه با روش های دیگر استفاده می شود و به یک تصویر کلی کمک می کند نقاشی و بیان خلاقانه خود ابزار مهمی برای بسیاری از کودکان است – هم برای کشف محیط اطراف و هم برای گفتن در مورد خود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.