تشک طبی سفت دو نفره که در فصل سرد خاصیت گرمایشی دارد

تشک بادی محصولی است که با برق کار می کند، شبیه تشک بادی است که در دریا استفاده می کنیم و دارای موتور است  در حالی که شهروندان عادی و بیمار از تشک طبی سفت دو نفره استفاده می کنند.

معمولاً بیماران فلج و بستری ما ترجیح می دهند از آنجایی که بیماران فلج و بستری تشک طبی سفت دو نفره را ترجیح می دهند، به آن تخت بیمار هوا نیز می گویند دلیل اینکه بیماران فلج و بستری تخت بیمارستان هوایی را ترجیح می دهند این است که باعث کاهش ایجاد زخم و تعریق در بدن آنها می شود.

برای این بیماران تشک طبی سفت دو نفره بیشتر به همین دلیل ترجیح داده می شود تشک محصولی است که همراه با تخت بیمار استفاده می شود این دو محصول زمانی موثر هستند که با هم استفاده شوند و بیمار را قادر به بهبودی می کنند.

تشک
احتمال تعریق و زخم در بیمارانی که دائماً در بیمارستان بستری هستند بسیار زیاد است بیماران فلج و بستری نیز به دلیل بستری بودن دائماً ملزم به استفاده از تشک بادی هستند تشک بادی نه تنها از ایجاد زخم و تعریق جلوگیری می کند، بلکه گردش خون و فشار بیمار را به حد طبیعی باز می گرداند احساس ماساژ روی بدن بیمار دراز کشیده روی تشک بادی ایجاد می کند و به بیمار اجازه می دهد دوره استراحت سالم تری داشته باشد.

تشک بادی محصولی است که نه تنها توسط بیماران بلکه توسط شهروندان عادی ما نیز استفاده می شود تشک بادی با برق کار می کند و کانال های هوا توسط موتور باد می شوند علیرغم قطع برق، تخت به مدت 24 ساعت باد شده باقی می ماند از این رو این محصول از خارج از کشور وارد می شود تشک بادی دارای مدل هایی مانند نوع الماسی، نوع لوله و پوزیشنر می باشد تمامی این مدل ها دارای کانال هوا و دارای موتور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.