ریزش کاشی فیروزه ای استخری که موجب مرگ کودک 7 ساله شد

این جزئیات است که تفاوت را ایجاد می کند، حتی وقتی صحبت از کاشی فیروزه ای استخری می شود، اشکال، ابعاد، لوازم جانبی، رنگ‌ها، چراغ‌ها، هر یک از آنها جزئیاتی هستند که استخر را شخصی‌تر و اصیل‌تر می‌کنند.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم، آیا می دانید پوشش داخلی استخر چیست؟

آن فضایی است که کف و دیواره های وان را شامل می شود که با توجه به موادی که با آن ساخته شده است تغییر می کند و متمایز می شود.

این فقط یک جزء زیبایی شناختی نیست که می تواند استخر را زیبا کند، بلکه از نقطه نظر عملکردی نیز نقش اساسی دارد، از سیستم محافظت می کند و از نشت احتمالی جلوگیری می کند.

کاشی
بدون شک به دلیل قیمت پایین و مقاومت در برابر کپک و اشعه ماوراء بنفش جزو پرکاربردترین مواد می باشد، پی وی سی تقویت شده خاصیت ضد لغزش نیز دارد و به همین دلیل علاوه بر روکش استخر، برای پوشش راه پله ها و ورودی تاسیسات انتخاب می شود.

به صورت رول فروخته می شود و مستقیماً در محل نصب می شود، باز می شود و جوش می شود و کاملاً با محیط استخر یکپارچه می شود.
ویژگی های مشابه PVC را دارد اما نحوه نصب آن متفاوت است، لاینر پیش ساخته در کارخانه با پیروی از خطوط طراحی مونتاژ می شود تا سپس با استفاده از سیستم مکش مونتاژ شود.

مزیت بزرگ آستر این است که قادر به تحمل دمای بالا بدون تغییر شکل است، با استفاده از مواد شیمیایی یا قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید خراب نمی شود.
این ماده فقط برای استخرهای بتنی قابل استفاده است و چیزی جز رنگ آمیزی دیواره های استخر با استفاده از رزین های اکریلیک نیست. نقاشی باید در شرایط عالی انجام شود، دیوارها باید تا میلی متر خشک و تمیز باشند، این یک نوع پوشش ظریف است که برای آب بندی بهتر هیدرولیک نیاز به مداخلات دیگری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.