عروسی در چین با خرید اسباب بازی آشپزخانه دخترانه جهیزیه خود را تکمیل کرد

حدود 20 تا 40 درصد هزینه نیروی کار بخش قابل توجهی از کل هزینه در یک کارخانه اسباب بازی آشپزخانه دخترانه در هند است.
هند دومین تولید کننده پلی استر و الیاف مرتبط مورد نیاز برای ساخت اسباب بازی آشپزخانه دخترانه است.
با توجه به نرخ بالاتر رشد بهره وری در مقایسه با برخی از کشورهای جنوب آسیا، با صنعتگران و صنعتگران در شرکت های اسباب بازی هندی کلیک می کند، اسباب بازی آشپزخانه دخترانه بازتابی از فرهنگ هستند و در صنعت مبتنی بر نیروی کار که باورها و سنت‌های موجود در جوامع را به نمایش می‌گذارد، مهم هستند.

سقوط زنجیره تامین جهانی کمبود اسباب بازی ها را به واقعیت تبدیل می کند که تصویر تولید کنندگان اسباب بازی در هند را آشکار می کند، سقوط زنجیره تامین جهانی تاثیر زیادی بر صنعت اسباب بازی هند داشته است.
ارزش صنعت اسباب بازی آشپزخانه دخترانه در هند 4000 کرور است، این واقعیت تحت سلطه واردات چینی است که حدود 85 درصد از اسباب بازی های موجود را تشکیل می دهد.

اسباب بازی
صنعت اسباب‌بازی هند فاقد یک اکوسیستم مناسب برای افزایش تولید اسباب‌بازی‌ها در مقیاس بزرگ است
تولیدکنندگان اسباب بازی هندی فاقد منابع لازم برای نوآوری و رقابت با همتایان چینی خود هستند، آنها قادر به رقابت در طراحی و قیمت نیستند.
صنعت اسباب بازی در هند با کمبود شدید مواد اولیه اقتصادی، نیروی انسانی ماهر و منابع برای تحقیق و نوآوری مواجه است، در دسترس نبودن تسهیلات مالی یکی از بزرگترین چالش‌های شرکت‌های تولیدکننده اسباب‌بازی هندی است تا از رقبای جهانی خود به‌ویژه چین عقب بمانند، در نتیجه، شرکت های تولید اسباب بازی در هند قادر به تولید اسباب بازی هایی با استانداردهای ایمنی جهانی نیستند.
در سال های اخیر، صنعت اسباب بازی در هند رشد ثابتی داشته است، گزارش های صنعت تایید کرده اند که رشد و درآمد ناخالص شرکت های اسباب بازی پیشرو هند رشد قابل توجهی داشته است، فروش اسباب بازی ها در بستر ملی و جهانی تا حد زیادی افزایش یافته است. رشد جمعیت جوانان و افزایش درآمد شخصی از عوامل موثر در افزایش تقاضا برای اسباب بازی ها و بازی های نوآورانه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.