پاستا جامبو شلز که موجب درمان آلزایمر پیرزنی در چین شد

پاستا همیشه غذای اصلی رژیم مدیترانه ای بوده است و فواید زیادی برای سلامتی و همچنین روحیه این غذای سنتی ایتالیایی دارد.

پاستا در بسیاری از کشورهای جهان خورده می شود، اما پاستا جامبو شلز تنها در ایتالیا است که این غذا را با توجه به لطافت یک بشقاب خوب ماکارونی با سس های سبک و خوش طعم، تقریبا هر روز سر میز می آورند.

همانطور که گفته شد، پاستا جامبو شلز برای سلامتی نیز مفید است، به خصوص اگر محصولی با کیفیت مانند پاستا دی گرگنانو دی پاستا دآراگونا را انتخاب کنید، بیایید ببینیم که شخصیت اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای چه فوایدی دارد.
متخصصان تغذیه توصیه می کنند هرگز پاستا جامبو شلز را از رژیم غذایی حذف نکنید زیرا این ماده غذایی متابولیسم را تسریع می کند.

پاستا

مهم این است که آن را به مقدار مناسب، معادل 80 گرم برای هر نفر مصرف کنید و با سس های سبک بر پایه سبزیجات یا گوجه فرنگی تازه مزه دار کنید.

کربوهیدرات ها در واقع یک ماده با جذب طولانی هستند، آنها شما را برای مدت طولانی سیر می کنند و قندهای پیچیده ای را برای تلاش فیزیکی و ذهنی فراهم می کنند که به بدن اجازه می دهد بهتر، سخت تر و طولانی تر کار کند.

همچنین به همین دلیل، به لطف مصرف پاستا، ایتالیایی ها کم چاقی ترین جمعیت جهان هستند.
ماکارونی از آنجایی که آسان هضم است و سرشار از قندهای خوب است، به تفکر کمک می کند و غذای ضروری برای یافتن توجه، تمرکز و مدیریت لحظات استرس است.

با توجه به وجود ویتامین های B و به ویژه B1 یا تیامین که به عملکرد صحیح سیستم عصبی کمک می کند، می توانیم این غذا را به عنوان یک تسکین دهنده واقعی استرس در نظر بگیریم، نتیجه یک حس خوب است که تمام روز ادامه دارد.
پاستا یکی از کربوهیدرات‌هایی است که پایین‌ترین شاخص گلیسمی را دارد و به شما امکان می‌دهد بلافاصله احساس سیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.