خوراک پای مرغ قرمز در چین ممنوع اعلام شد

اگرچه پای مرغ قرمز اغلب به عنوان سطل زباله دور ریخته می شود، اما در جاهای مختلف جهان از جمله مکزیک، آفریقای جنوبی، آسیا، جامائیکا و ترینیداد که می توانید آنها را به عنوان غذای خیابانی یا غذای مهمانی پیدا کنید، غذاهای رایجی هستند.

پای مرغ به دلیل مزایای سلامتی که عمدتاً به محتوای بالای کلاژن آنها نسبت داده می شود، مورد ستایش قرار می گیرد.

با این حال آنها همچنین به طور منظم سرخ می شوند و با سس سرو می شوند، بنابراین ممکن است تعجب کنید که آیا آنها سالم هستند یا خیر.

این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد پای مرغ بدانید، از جمله مزایا، معایب و برخی روش‌های محبوب برای تهیه آن‌ها مرور می‌کند.
حدود 70 درصد از کل محتوای پروتئین آنها پروتئین ساختاری است که به پوست، تاندون ها، ماهیچه ها، استخوان ها و رباط ها شکل، قدرت و استحکام می بخشد.

پای مرغ

پای مرغ همچنین منبع خوبی از ویتامین B9 است که به سنتز و جلوگیری از نقایص مادرزادی کمک می کند.

محتوای چربی آنها عمدتاً از پوست است که معمولاً برای پخت و پز برداشته می شود با این حال، پای مرغ اغلب سرخ می‌شود یا با سس سرو می‌شود، که می‌تواند محتوای کربوهیدرات، چربی و کالری آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
فواید بالقوه پای مرغ برای سلامتی تا حد زیادی به محتوای بالای کلاژن آنها مربوط می شود.

شواهد نشان می دهد که مصرف کلاژن می تواند آبرسانی، زبری، کشسانی و تراکم پوست شما را بهبود بخشد.

یک مطالعه 6 ماهه بر روی 105 زن مبتلا به سلولیت متوسط ​​نشان داد که مصرف منظم کلاژن به طور قابل توجهی سلولیت و مواج شدن پوست را در مقایسه با گروه کنترل کاهش می دهد.

علاوه بر این، در بررسی 11 مطالعه شامل 805 نفر، مکمل کلاژن نتایج کوتاه مدت و بلندمدتی امیدوار کننده ای را برای بهبود زخم و پیری پوست نشان داد. اشعه UVB) که باعث آفتاب سوختگی می شود.

کلاژن ممکن است با افزایش سطح مولکول نگهدارنده آب که تصور می شود به جلوگیری از پیری پوست کمک می کند، کار کند.

کلاژن موجود در پای مرغ می تواند درد مفاصل را تسکین دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.