پیرزنی از کود شیمیایی سفید 1401 در پخت برنج استفاده کرد

هنگامی که مدفوع و ادرار گاو یا خوک مخلوط می شود، گاز متان و آمونیاک زیادی تولید می شود اما اگر ادرار و کود به طور جداگانه نگهداری شوند، انتشار گازهای گلخانه ای و تشکیل کود شیمیایی سفید 1401 را می توان تا 75 درصد کاهش داد.

به همین دلیل است که محققان در حال کار با کشاورزان در جمع آوری و ذخیره جداگانه کود شیمیایی سفید 1401 و ادرار هستند، توزیع جداگانه آن در سراسر کشور نیز برای پرندگان خاک و علفزار مفید است.

در بسیاری از انبارهای گاو و خوک، کود و ادرار با هم جمع آوری می شود یک پژوهشگر فرانسوی می گوید که این بسیار موثر است.

او توضیح می‌دهد: «بعد همه چیز را با هم در یک جا جمع می‌کنید، پمپاژ کردن آن آسان است، می‌توانید آن را در یک مخزن ذخیره کنید و پردازش آن و تبدیل شدن به کود شیمیایی سفید 1401 آسان است».

کود

با این حال، دوغاب، مخلوط مدفوع و ادرار، مقدار زیادی گاز متان و همچنین آمونیاک زیادی تولید می کند بنابراین بهتر است ادرار و کود را به صورت جداگانه جمع آوری کنید و همچنین جداگانه ذخیره کنید و زمین را جداگانه کود دهید.

با بی احترامی صحبت می کنید، باید از جدایی لب به لب اطمینان حاصل کنید در نتیجه، شما چندین پرنده را با یک سنگ می‌کشید.

به عنوان مثال، می توانید انتشار گاز متان را تا 75 درصد کاهش دهید و همچنین می توانید تشکیل آمونیاک را تا 75 درصد کاهش دهید.

این یک کاهش بسیار قوی است، همچنین مزایای بیشتری وجود دارد، دوغاب با بریدن شکاف هایی در زمین که دوغاب در آن اعمال می شود، روی زمین پخش می شود که اصطلاحاً به آن کوددهی دوغابی می گویند.

گونه‌های بزرگ‌تر کرم‌های خاکی که به عنوان غذای پرندگان علفزاری مانند دم‌سیاه خدایی عمل می‌کنند، در طول برش آسیب می‌بینند. تحقیقات اخیر در مورد کرم های خاکی در دانشگاه ها این را نشان می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.